پایش وضعیت آزمایشگاهها کارگاههای مدارس دوره اول متوسطه

با توجه به اجرای برنامه سالانه معاونت آموزش متوسطه و رصد و پایش فعالیت های آزمایشگاهی و کارگاهی مدارس متوسطه ، اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه استان ، اقدام به طراحی سامانه پایش وضعیت آزمایشگاههای علوم مدارس دوره اول متوسطه و همچنین کارگاههای کاروفناوری ، فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه نموده است.

لینک این سامانه درصفحه اول سایت گروه های آموزشی متوسطه استان و در این صفحه قرار داده شده است. با توجه به اهمیت بسیار بالای موضوع کلیه مدیران مدارس دولتی و غیردولتی می بایست با مراجعه به سایت و انتخاب لینک مربوط به دوره تحصیلی مدرسه خود ، نسبت به تکمیل فرم های الکترونیک مربوطه حداکثر تا تاریخ ۲۰ بهمن۱۴۰۱ اقدام  فرمایند. مسئولیت عدم تکمیل فرم ها ، مستقیما بر عهده مدیر مدرسه خواهد بود.

مبنای بازدید کارشناسان امر از مدارس ، اطلاعاتی است که مدیران محترم در سامانه درج خواهند نمود. توجه شود که مدیران محترم مدارس دوره دوم ، صرفا اطلاعات آزمایشگاه علوم را تکمیل خواهند کرد ولی مدیران محترم مدارس دوره اول مدرسه ، سه فرم مربوط به آزمایشگاه علوم ، کارگاه کاروفناوری و کارگاه فرهنگ و هنر را تکمیل خواهند نمود.

توجه شود که فیلد ها به صورت متوالی است و مدیر محترم بعد از تکمیل هر فیلد و تایید آن ، خودکار به فیلد بعدی ، هدایت خواهند شد.

مقتضی است با توجه به اهمیت موضوع ، مدیران محترم با حوصله و دقت کافی ، نسبت به درج صحیح اطلاعات ، اقدام فرمایند.

معاونین محترم آموزش متوسطه نواحی و مناطق ، می بایست بر روند اجرای صحیح این طرح ، نظارت کافی را مبذول فرمایند.

  طراحی سامانه پایش وضعیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *